Saturday, November 1, 2014

Arvustus Avon viigimarjaga komplekt

Otsustasin Teiega jagada ühte suurepärast komplekti. Ostsin jälle taas üllatus-üllatus Avonist. Tegu on siis  viigimarjagaga hooldava dušigeeli, hooldava käte- ja hehaemulsiooniga ja kehaspreiga.  Tellisin endale kohe selle komplekti. Alguses, kui ma nuusutasin kataloogi testriba (teate küll, hõõru käega ja nuusuta) siis olin sellest lõhnast vaimustuses. Selline parajalt magus, just selline nagu mulle meeldib. Aga teate, nii, kui ma selle paki kätte sain ma lausa armusin sellesse. See lõhnoli tuhat korda intensiivsem ja parem. Esimese hooga ma ainult nuusutasingi seda. Aga nüüd räägin neist natuke lähemalt.


Kõigepealt vabandan ma piltide kvaliteedi pärast. Ma lihtsalt ei suutnud leida sellist valgust õhtul, et kõik oleks tibens tobens. Seega loodan, et asi väga hull pole. Pildid on küll vägatähtsad, kuid eelkõige, sisu on see, mis on nr. 1 :)


  1. Avon Naturals body care viigimarjaga hooldav dušigeel.



Toode lubab:

Magusa viigimarja ja mahlase ploomi rikkalikud lõhnanoodid ümbritsevad imeliselt mõnusa hõnguga. Värksendav dušigeel puhastab ja hooldab nahka.

Pakend:

Lillat värvi geelijas sisu. Viigimarja kujutisega pilt ehib pudelit ning kork on kergelt kinni-lahti käiv. Samuti on seda hea käes hoida, Duši all ei libise käest. 


Lõhn:

Mõnusalt magus viigimari ja ploomi aroomiga. Kui seda pesukäsnale panen täitub vannituba nii hea aroomiga, et mul tekib tahtmine see kohe ära süüa. See on just täpselt see, mida on vaja üheks lõõgastavaks pesus käiguks. Ma ostan tavaliselt enamus dušigeele endale just lõhna pärast. Tõeline nauding on pesemas käija. Vahel ma võin end sinna ka unustada voolava vee alla. Samuti tundsin, et see meeldiv lõhn jääb ka kehale. Nii ma siis nuusutasin ennast :) 

Kokkuvõtteks:

Mõnus pudel, kerge kork (osad korgid on nii tugevalt kinni, et murran tihti oma küüned, neid avades või siis peksan vastu duši otsikut, et korki avada), peseb hästi. Kuigi minu meelest vahutab natuke liiga vähe. Ma pean korraliku koguse ennem käsnale panema. Või siis kaks korda. Kui ülevalt puhtaks saan, siis käsnal polekski enam nagu toodet peal. Seega jalad saavad teise doosi :) Ja loomulikult see aroom. Minu käest saab see toode 
5/5



  2. Avon Naturals body care viigimarjaga hooldav käte- ja kehaemulsioon.



Toode lubab:

Kehaemulsioon magusa viigimarja ja mahlase ploomi rikkalikud lõhnanoodid ümbritsevad imeliselt mõnusa hõnguga.  Kreemjas 30
 tunniks niisutav emulsioon annab terve jume ja muudab naha siledaks. Kasutamine: Silu külluslikult kätele ja kehale vastavalt vajadusele.

Pakend:


Nagu dušigeeli on ka kehaemulsiooni pudelikest hea käes hoida. Samuti käib kork mõnusalt ja kergelt kinni-lahti. 


Lõhn:

Samuti nagu eelmise toote oma on lõhn väga mõnus, magus. Muidugi kellele ei meeldi sellised veidi liiga imalad lõhnad, siis vast ei tasuks seda endale soetada. Mina kreemitan ennast üleni ja õhtul, enne magama minekut. Kuna ma just igapäevaselt ei kreemita end, siis lasen just lõhna pärast endale spreid peale. Uni on kergem tulema :)


Sisu:

Parajalt paksu koostisega. Mitte liiga paks, aga ka mitte liiga vedel. Just selline nagu mulle meeldib. Kohati pean isegi veidi tugevamalt pigistama, et kreemi kätte saada. Aga tänu sellele ei tule ka kreemi liiga palju kätte.


Kokkuvõtteks:

Toode lubas küll nahka niisutada 30 tunniks. Selle kohta ma nüüd nii ei oska öelda. Kuid kui tootega ennast mõnusalt sisse kreemitada, siis tõesti on nahk mõnusalt niisutatud,  samuti lõhnab suurepäraselt. Hommikul on samuti pehme tunne. Seega võin öelda, et niisutatud on nahk ikka päris pikalt.  Minu käest saab toode taaskord
5/5


  3. Avon Naturals viigimarjaga kehasprei.


Toode lubab:

Lõhnasprei magusa viigimarja ja mahlase ploomi rikkalikud lõhnanoodid ümbritsevad imeliselt mõnusa hõnguga. Kasutamine: Pihusta vastavalt soovile vältides nägu.

Kokkuvõtteks:

Kuna siin pikka juttu pole, siis otsustasin kohe selle pakendi jne jutu välja jätta. Millega on siis üldiselt tegu ja kuidas see meeldib mulle?  Minu jaoks saab pluss punkti toote suurus. Sees on küll 100 ml, kuid pakend ise ei ole suur ega rohmakas, Vaid just selline mõnus pisike, võtab vähe ruumi ja imehea on seda ka käekotti pista, et end vajadusel värskendada. Tõsi, toode ei püsi just väga pikalt peal, kuid ei hullu. Kui tunnen, et vajadus end värskendada, võtan ja pihustan aga mõnuga peale. See kehasprei lõhnab samuti nii mõnusalt. Lasin seda ka enne magama minekut oma tekile. Nii hea oli voodisee kohe pugeda. 

Kellele meeldib magus lõhn, siis see toode on just Teile. Mulle sobib see nagu rusikas silmaauku. Seega pole imestada, kui see saab minu käest maksimum punktid
  5/5. 
Hipp-hipp huraaa.


Seega Avon- minu  poolehoiu saate te kohe kindlasti endale, kui toote veel selliseid imelisi asju müügile. Veidike magusa lõhna nüansiga. Muidugi, mitte koguaeg ja mitte liiga imalaid. Seega hoian kätt pulsil ja jään huviga ootama ka Teie arvamusi, et kas olete seda komplekti või teatud neist toodetest ka ise kasutanud ja kuidas rahule jäite??

No comments:

Post a Comment