Saturday, January 3, 2015

Arvustus JOIK puhastav ja värskendav rohelise tee ja piparmündi näomask.

HEAD UUT AASTAT!!!!!!

Kõigepealt mustmiljon tuhat vabandust, et ma pole terve detsembri kuu siia midagi postitanud. Eelmine kuu kadus kuidagi märkamatult. Pluss ma vaevlesin 3 nädalat jubeda silmapõletiku käes. Vahepeal pidin isegi töölt puuduma, kuna silmad lihtsalt ei tulnud hommikul lahti. Pluss mu armas töökoht kaotas oma tegevuse. Õnneks sain koha samas firmas, kuid hoopis teisel ametikohal. Harjun selle tööga veel. Raske on. Aga raskused on võitmiseks!!!

Kuid nüüd olen ma siin tagasi ja asun usinalt kaotatud postitusi tagasi tegema! ;)

Täna tahan ma Teile rääkida ühest imevahvast näomaskist.

JOIK puhastav ja värskendav rohelise tee ja piparmündi näomask. 

Tegu on armsa potsikukesega, kus sees on pulber, mis tuleb ise kas siis vee või taimeteega kokku segada. Olen enne kasutanud Signe Seebid näomaski, mis samuti tuli pulbrist pastaks segada. Kuid JOIK toode on minu nahale parem,
Asun siis asja kallale.

Topsik on imearmas ümmargune. Ideaalselt sobib vannituppa peegli peale. Nii ma seda seal siis imetlen. Keerates kaane avaneb pilt, kus saan veel ühe kaane üles tõsta. Seega pulber on kindlalt suletud, et see ei pudiseks kuhugi, kui nt maski kotti panen ja see keerleb seal nii kuidas ise tahab (reisides nt.)





Mida siis toode õigupoolest lubab: 

Vitamiinirikka rohelise tee ja värskendava piparmündiga näomask on mõeldud eelkõige normaalsele ja rasusemale/kombineeritud nahale.
Peene tekstuuriga prantsuse roheline savi tungib sügavale pooridesse ja eemaldab sealt liigse rasu ja mustuse aidates ühtlasi poore väiksemaks muuta. Roheline tee on antioksüdantide ja vitamiinide rikas ning aitab säilitada naha elastsust ja kaitsta enneaegse vananemise eest. Mesi on antibakteriaalsete omadustega ning lisaks omab koos piimaga nahka pehmendavat ja toitvat toimet. Piparmünt annab nahale värske ja trimmis tunde.

Kasutamine: Sega üks supilusikatäis maskipulbrit sama koguse vee või taimeteega (rohelise tee, piparmündi-, kummeli-, saialille-, vms. teega) hapukoore paksuseks pastaks, kanna kuivale nahale, lase kuivada (15-20 min.). Väldi huuli ja õrna silmaümbrusnahka. Pese kuivanud mask maha rohke leige veega. Kasuta üks-kaks korda nädalas


Ma tean, et Signe Seebi näomaskiga olin ma natukene hädas, tegin küll nii nagu õpetuses oli, aga ikka tuli mask kas liiga vedel või siis liiga paks. Seekord tegin samuti nagu õpetuses kirjas. Võtsin 1 teelusikatäis ja siis veel pool ja segasin sama koguse veega. Mask tuli parajalt paks, hapukoore paksune.  Alguses tekkis küll kahtlus, et kas tõesti see pisike kogus suudab mu näo kõik katta. Kuid ausalt öeldes jäi veel üle ka. Seega mäkerdasin usinalt oma näo kokku. Olen harjunud maskidega, mis nn libisevad üle näo. Seekord oli tegu nagu koorijaga. Vb ma siiski panen liiga vähe vett. Ei taha nagu eriti rohkem ka panna, kuna kardan liiga vedelaks siis teha. 

Tootel endal on imehea värskendav piparmündi lõhn. Tekkis tahtmine kohe endale piparmündi teed teha :). Ja kui toote kokku segan, mina teen veega, siis on veel tugevamini seda aroomi tunda. Mulle nii meeldiv. Ma muudkui nuusutasin ja segasin :)




Kuna segan tavaliselt natukene paksema koostisega maski, siis ma nagu kooriksin nahka. Minul jäävad sellised terad maski sisse. Vb see peabki nii olema. Igatahes tahtsin väga pilti teha, kuidas mask mul näos on, aga mu fotokas ei tahtnud minuga kohe kuidagi koostööd teha. Seega tulid sellised udused pildid. Kuid ehk aimu saate ikka.



 Hoidsin maski rohkem, kui ette oli nähtud. Minul oli see peal oma pool tundi. Kuna samal ajal tegin teed ja alustasin arvustuse kirjutamist. Kui mask peal oli, tekkis kergelt mõnus õhetuse tunne. Piparmünt tekitas kindlasti sellise tunde. Mulle meeldis. Seega veel üks lisapunkt tootele.

Minu jaoks võttis maski maha pesemine ka aega, et kogu nägu mõnusalt puhtaks saaks. Kuid pärast seda oli nahal niii mõnus värskendav tunne. Kuskilt ei kiskunud ja seega kreemitada polnud enam vajadust.

Kellel natuke huvi, mis toote koostise on, siis lisasin sellest ka väikese pildi :)



Mina igatahes jäin tootega väga rahule. Annan 5/5. 
Kindlasti tahan ma sama sarja teisi näomaske ka proovida. Šokolaadi oma tundus olevat mõnus nauding. Seega usun, et järgmiseks ostangi JOIK šokolaadi näomaski endale. 


No comments:

Post a Comment