Sunday, January 25, 2015

The Body Shop nänni



Käisin lõpuks minagi ära Body Shopis valimas endale staffi. Koguaeg on nii kiire, et sealt pole olnud võimalust läbi põigata. Nüüd on see tehtud ja nagu ikka seal poes olles, peab midagi ikka ja jälle ostma. Seekord ostsin endale 2 duššigeeli ja ühe kehakreemi. See teinekreem on mul juba varasemalt. Ta lihtsalt nii sobis siia pildistamise ajaks. Seega võtsin ta ka kenasti fotole.

Kookose ja maasika kehakreem, sidruni ja maasika duššigeel


Mulle meeldib The Body Shopi juures just see, et neil on nii mõnusalt värvilised tooted ja see aroom. Oh, alati kui ma sinna poodi sisse astun ja midagi nuusutama hakkan, siis tahaks kõik kohe ära osta või siis ära süüa. Esimene asi, mis ma sealt poest kunagi ostsin oligi maasika kehakreem ja siis duššigeel. Ja sellest hetkest olin ma sõna otsese mõttes armunud. Nagu tegelikult ka. Ma naudin erinevaid aroome ja kui ma saan neid veel nahale määrida. Mida veel tahta. Eriti pos.  on see, et tegu on toodetega mida ei testita loomade peal ja on 100% taimse päritoluga. Samuti toetavad Koostööleppe Programmi. Mina olen üks neist inimestest,kes vaatab, mida see või see topsik sisaldab. Samas, ma ei saa öelda, et ostan just alati asju, mis on looduslikud. Kui mulle ikka mingi asi VÄGA meeldib või leian selles asjas midagi, mis sunnib seda ostma, siis ma ka ostan. Aga ma proovin nii oma toitumises, kui ka toodetes, mida endale peale määrin järgida toote koostist.

 Viimasel aastal olen ma hull sidruni järgi. Tean, et kunagi tundus see vili minu jaoks väga hapu ja üldse mitte meeldiv. Praegusel hetkel ma jumaldan kõike, kus on sees sidrun. Alustades jäätisest, sidrunikreemist, ja lõpetades duššigeelide ja kreemidega.  Nii,kui ma seda geeli nuusutasin, olin ma ostetud :) Imeliselt lõhnav sidrun. Ideaalne hommikuseks äratuseks. Peale lõhna ta ka vahutab just täpselt nii nagu vaja. Kork käib ka kergelt lahti ja kinni. Soovitan.

Maasika korki avades tungib ninna selline üleküpsenud veidike keemiline maasika aroom :) Hetkeks tekib silme ette mõnus suvelõpu õhtu, kus saab veel viimaseid maasikaid noppida. Sellega seoses, tekib igatsus juba suve järgi. Küpsed maasikad, päike, mõnusad suveõhtud. 

Oh,kahjuks vaadates välja, pean ma reaalsusesse tagasi naasma.

Selles pruunis potsikus on siis kookose kehavõi. See saab mul kohe varsti otsa. Seega ma tean, et seepole just kõige ilusam vaatepilt, mis sealt vastu vaatab, aga ehk pole hullu :)




Eriti meeldib mulle seda nahale kanda just talve perioodil,k ui nahk vajab suuremat tähelepanu niisutamise osas. Tegu on paksema koostisega ja niisutab väga hästi. Potsikut avades tungib ninna mõnus kookose aroom. Neile kellele meeldib kookos on see just sobiv. Mulle meeldib ja vahel kannan seda ka suvel. Kuigi siis tundub see kehal natuke liiga raske, aga suvi ja kookos sobivad ideaalselt kokku. Vahepeal mõtlesin endale osta ka kookose lõhnasprei. 



 Ja siin on mõnus maasikas :)

Maasika kehavõi on veidike vedelama koostisega. Nii, et seda kasutan ma enamasti suvel. See muidugi ei tähenda, et seda muul ajal kasutada ei saaks. Lihtsalt, suvel naudin ma kergemaid lõhnasid ja kreeme, mis pole nii paksu koostisega.



Mäletan, kui esimest korda seda kasutasin, tuli sõbranna mujuurde ja küsis, mis mõnusat lõhna ma kasutan. Vastasin, et ei ma pole lõhnastanud end, vaid kreemitasin end TBS maasika kehavõiga. See jättis lihtsalt niii mõnusalt keha lõhnama, et lõhna polnudki vaja rohkem peale panna.  

Seepärast ma ostangi väga tihti just sealt poest endale kreeme. Kui mul oleks võimalus prooviksin ma nad kõik järgi. Järgmisena tahaksin osta just sidruni ja vaarika kehavõid ja samuti tundus cranberry vanni marmelaad minu jaoks just see, mida tahaks endale. Kui seda nuusutasin tahtsin selle kohe ära süüa. Niiii mõnus lõhn. 




Mis on Teie TBS lemmikumad tooted, mille järgi aina enam ja enam haarate või siis mida plaanite endale soetada?






No comments:

Post a Comment